Fotogaléria
Voda v 6.C
Žiaci 6. C sa počas svojho projektového dňa venovali vode – jej vlastnostiam, živočíchom žijúcim vo vode a dôležitosti vody pre náš život.
Integrované vyučovacie predmety: BIO, FYZ, ANJ, NEJ/RUJ, VYV. Žiaci pracovali s písaným textom, v ktorom sa oboznámili s rôznymi druhmi pŕhlivcov, ktoré žijú v morskom, či sladkovodnom prostredí, na základe ktorého pracovali v dvojiciach na online kvíze. Počas jazykovej hodiny sa o vode rozprávali z pohľadu zdravia – Čo by sa stalo keby sme nepili vodu? Žiaci sa snažili z videa zachytiť dôležité informácie o tejto téme, ktoré neskôr využili v kvíze. V závere hodiny sa snažili zhrnúť fakty a preložiť výrazy o téme do rôznych jazykov, ktoré potom zhrnuli do plagátu. Vo fyzikálnej časti hodiny sa venovali počítaniu pri téme v rozprávke Doba ľadová – počítali hĺbku ľadovej kryhy pod hladinou vody, na ktorej boli postavy z rozprávky.
Pravidlá: aktívne počúvanie, spolupráca.
V aplikačných úlohách preukázali, ako dokážu využiť svoje poznatky z rôznych vyučovacích predmetov v úlohách na počítanie v rámci fyzikálnych úloh, porovnať množstvo vody v rôznom ovocí a zelenine alebo zvládnuť súťažné kvízy.
V závere zhodnotili v plagátových pojmových mapách, s akými zaujímavými informáciami v ten deň pracovali a čo za vedomosti si odnášajú z celého dňa.
1 Obrázok